آیا می توانم بیماران CKD با کراتینین 3.5 پیاز بخورید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که رژیم غذایی نقش مهمی در بیماری های کلیه درمان بازی می کند، پیاز بسیار محبوب در میان مردم سراسر جهان، پس از آن می توانید با کراتینین 3.5 بیمار خوردن پیاز؟ شناخته شده به عنوان ملکه از سبزیجات، پیاز سرشار از مواد مغذی نه تنها از پتاسیم، ویتامین C، فولات، روی، سلنیوم، فیبر و دیگر مواد مغذی غنی است، دو مواد مغذی خاص تر، کورستین و پروستاگلندین A. این دو ماده غذایی خاص، وجود دارد پیاز تا به بسیاری از دیگر فواید مواد غذایی نمی توان جایگزین کرد.

عملکرد و نقش پیاز:

پیاز مقاومت می تواند سرد و در برابر ویروس آنفلوانزا، اثر عقیم سازی قوی. همچنین می تواند به ترویج هضم، در درمان سوء هاضمه، از دست دادن اشتها، حفظ مواد غذایی در داخل این پارک، و غیره استفاده می شود آن را در کاهش فشار خون و چربی خون مفید است. این شهر همچنین دارای تابع مراقبت های بهداشتی برای فشار خون بالا، کلسترول بالا و بیماران قلبی عروقی مغز، اما شما باید آن را برای مدت طولانی غذا خوردن. ضد سرطان، جلوگیری از سرطان و ضد پیری، پیاز حاوی آنتی اکسیدان است که می تواند نشاط از سلول های ضد سرطان و ضد پیری افزایش می دهد.

از اطلاعات فوق، ما می توانیم می دانم آن را بسیار مناسب برای بیمار است، اما سرشار از پتاسیم است پس از آن مناسب برای بیمار CKD نیست. کلزا، اسفناج، گل کلم، تره فرنگی، گوجه فرنگی، کلپ، قارچ، موز، پرتقال، هلو، توت فرنگی و لوبیا: به جز پیاز، بیمار CKD همچنین می توانید غذاهای زیر را بخورند. به عنوان یک بیمار با کراتینین 3.5، شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را با کمک متخصص تغذیه خود را. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی CKD، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

در حال حاضر ما می دانیم که بیماران CKD با کراتینین 3.5 می توانید پیاز بخورند، بنابراین شما بهتر است دور از آن. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم بیماران CKD با کراتینین 3.5 پیاز بخورید

 





:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 3 , 5، می تواند به بیماران با کراتینین 3 , 5 CKD پیاز بخورید ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: